14 Mart 2011 Pazartesi

Hayvan ötenazi

Bizim pets çok sevgili ailemizin üyeleridir ve biz onları sağlıklı ve mutlu yapmak için çalışıyoruz! Onlar ağır yaralı ya da çok eski duruma geldiğinde, biz ne yapmak zor kararları ile karşı karşıya kalmaktadır. Eğer onlar acı çeken bu uzun süreli değil emin olmanız gerekir.

Bazen bizim pets ötenazi olması dikkate almak gerekir. Veteriner Yardımcısı olarak benim uzun yıllar içinde ben bir çok ev ve hastane euthanazations parçasıydı. Çok sessiz ve ağrısız bir işlemdir. Bazen aile üyeleri sürecinde onların evde beslenen hayvan olmak isteyen ve diğerleri kendi goodbyes söylüyorlar ve mevcut ister. Hangi herhangi bir zamanda karar ya da harika yoludur! Lütfen mevcut olmasını isterseniz suçlu hissetmiyorum. Bizim pets onları seviyorum ve onlara acı özgür ve rahat istiyorum biliyorum.

Ne yazık ki bizim hayvanlar yaşam döngüsü bizimki kısadır ve bizim ömürleri içinde birçok evcil hayvan sahip olabilir. Ötenazi birden yapıyoruz bir karar olabilir. Kederli bir kayıp hayvan çok normal olduğunu ve bir şey çoğumuz noktada yaşamak zorunda kalacak. Hatırlayarak şifa bir parçasıdır ve biz her zaman bize sonsuza kadar gülümsemek için bir hatıra olacak!

Lütfen senin veteriner sizin sorularınızı sorun. Her şey en karışık ya da endişe olabilir o cevapları olacaktır. Her zaman senin evde beslenen hayvan öncelikli ve rahat olduklarından emin Amacımız unutmayın.

1 yorum:

  1. Bu ne biçim bir yazı! Yabancı dilde yazan şeyi google translatele mi çevirip koydunuz? Saçmalık, cidden saçmalık

    YanıtlaSil

ana sayfaya git yukari